Winkelwagen

Winkelmand

TOP 10 PRODUCTEN
Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over een product, bestelling of dienst van ons? Klik op een van onderstaande categorieën om het antwoord op je vraag te vinden. Zit je antwoord er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.



Hoe kan ik een product bestellen

Stap 1: Winkelmandje: klik bij de productpagina op het winkelmandje als je het desbetreffende artikel wenst te bestellen. Om een totaaloverzicht te krijgen van je gekozen producten klik op het winkelmandje rechts boven de pagina, vervolgens op ‘afrekenen’. Er verschijnt een overzicht van jouw artikelen o.v.v. artikelnaam en prijs. Hier kun je het aantal eventueel aanpassen, verder winkelen of verwijderen. Na een klik op ‘ga door naar afrekenen’

Stap 2: Afrekenen: Vul hier je factuur-/leveradres gegevens in en kies een betaalwijze. Je kunt bij ons heel vlot ook zonder account je bestelling plaatsen. Liever wel het voordeel van een account waarbij je inzicht krijgt in de bestelhistorie? Maak een account aan op de login pagina en vul je gegevens in. 

Stap 3: Controle: In het betaalmenu kun je alle gegevens m.b.t. je bestelling controleren. Kloppen alle gegevens, dan kun je de bestelling bevestigen. Hiermee is je bestelling definitief en word je doorgestuurd naar je online bankomgeving.

Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt binnen Nederland & België geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 49,95. Voor bestellingen met een orderwaarde lager dan € 49,95 betaal je € 5,95 verzendkosten. Voor overige landen gelden overige bezorgkosten.

Wat zijn de verzendkosten naar andere landen dan NL en BE?

De verzendkosten per land verschijnen automatisch bij het afrekenen in het controleer-je-bestelling overzicht na selectie van het betreffende land bij het verzendadres. 

Wat is het voordeel van een account bij Besselinklicht.nl?

Als je een account hebt dan kun je het betalingsproces sneller doorlopen en je vorige bestellingen inzien.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Heb je nog geen account? Maak er hier een aan met jouw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord.

Let wel: als je aangemeld bent voor de nieuwsbrief houdt dit niet automatisch in dat je ook een account hebt. Krijg je de melding 'e-mailadres al in gebruik', dan is er al een bestaand account met hetzelfde e-mailadres. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. 

Welke betaalmogelijkheden zijn?

Bij online bestellingen via www.besselinklicht.nl kun je betalen via iDEAL, Afterpay (alleen consumenten), PayPal, mastercard, Apple Pay, SEPA Direct Debit, in3, Visa, Overboeking, Bancontact/Mister Cash en eMaestro.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We willen graag dat je snel kunt genieten van je aankoop. De meeste artikelen hebben we op voorraad en kunnen we, indien besteld op werkdagen voor 14:00 uur, de volgende werkdag leveren (in Nederland). Als een artikel niet op voorraad is of geleverd wordt door een van onze leveranciers dan kunnen variëren. We brengen je dan op de hoogte van de betreffende levertijd.

Kan ik mijn bestelling onder rembours laten bezorgen?

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling onder rembours te laten bezorgen. We bieden daarentegen wel AfterPay aan, waarbij je je online aankoop achteraf kunt betalen.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja, dat is zeker mogelijk. In het bestelproces kun je in het afrekenmenu het vinkje wegklikken bij ‘Verzenden naar hetzelfde adres’. Vervolgens kun je het gewenste afleveradres invullen.

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van je bestelling is eenvoudig te volgen via een aan je zending gekoppelde Track & Trace code. Is de aangegeven levertijd voorbij en heb je nog geen pakket of status e-mail ontvangen dan kun je contact opnemen via info@kinq.nl

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen

Wij doen er alles aan om producten met de beste kwaliteit aan te bieden. Toch kan er schade ontstaan voor of tijdens de bezorging. Mocht je een beschadigd product hebben ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Het beste kun je een e-mail sturen met je ordernummer en een duidelijke foto van de beschadiging, dan kunnen we je snel van dienst zijn.  

Wat is de garantietermijn?

Voor al onze producten geldt een wettelijke garantieperiode van 2 jaar. Bij een aantal artikelen zoals opbouwspots geldt maar liefst vijf jaar garantie.

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Openingstijden Kinq in Eindhoven:

Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 18:00 uur

Zijn de prijzen in de webshop incl. of excl. btw?

De prijzen van alle artikelen in deze webshop zijn incl. btw en excl. verzendkosten.

Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen vanaf € 49,95. Beneden dit bedrag berekenen we € 4,95. Dit geldt voor Nederland en België. Voor overige landen gelden afwijkenden verzendkosten.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op:

Send us a message

ONZE CONTACT GEGEVENS

Hi, wij zijn KinQ en wij zijn er speciaal voor jou!

Vaalserbergweg 317
5628CH Eindhoven
info@kinq.nl
+31 (0)85-5000401


Maandag t/m vrijdag: 10:00-17:00