Retourneren & garantie

In Nederland bestaat de wet “kopen op afstand”. Deze wet moet jou als klant beschermen tegen verkeerde aankopen. Uiteraard voldoen ook wij volledig aan deze voorwaarden.

 

In de praktijk betekent dit dat je 14 dagen de tijd hebt, vanaf het moment van ontvangst om je bestelde product zonder opgaaf van reden naar ons te retourneren. De retourzending moet compleet zijn, het product mag niet intensief gebruikt zijn en voor zo ver mogelijk in originele verpakking. Uiteraard mag je het product wel testen.

 

Wanneer er aan bovenstaande voorwaarden voldaan is betalen wij het volledige bedrag, inclusief eventueel in rekening gebrachte verzendkosten aan je terug. Wij zullen het bedrag dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 10 werkdagen terugbetalen. Dit gaat via de zelfde weg als de manier waarop de betaling in eerste instantie heeft plaatsgevonden.

 


Retourneren?

De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Je kunt je producten retourneren onder vermelding van je bestelnummer naar het volgende adres:

 

KinQ B.V.
Vaalserbergweg 317
5628 CH EINDHOVEN

 

Een reden is niet noodzakelijk maar stellen we wel op prijs.

 

Afgeven op dit adres is mogelijk op werkdagen van 9:30 tot 17:00 uur.

 


Een verkeerd product ontvangen?

Het komt zelden voor maar waar mensen werken kunnen er fouten worden gemaakt en kan het dus gebeuren dat u een product hebt ontvangen welke u niet heeft besteld.

 

Neem in dat geval contact met ons op via info@kinq.nl en we zullen dit voor je oplossen.


Een defect product?

Op al onze producten zit 2 jaar fabrieksgarantie tenzij anders aangegeven bij het product. Mocht je product technisch defect zijn dan is dat natuurlijk erg vervelend maar lossen we dat graag voor je op. Je kan eerst contact met ons opnemen, mogelijk is het iets wat we op afstand kunnen oplossen.

Zo niet dan kun je het product naar bovenstaand adres opsturen onder begeleiding van een brief met daarop uw gegevens en een korte maar duidelijke klachtomschrijving. Onze technische dienst zal in eerste instantie kijken of het product te herstellen is. Zo niet dan wordt deze vervangen of indien er geen vervanging is krijgt u uw geld terug. De reparatie of vervanging is geheeld kosteloos binnen de garantieperiode, de kosten voor het opsturen zijn voor eigen rekening.

Wanneer het product buiten garantie is krijgt u altijd eerst een prijsopgave. Het basistarief voor apparaten buiten garantie en wanneer u het apparaat niet wenst te laten repareren na ontvangst van de prijsopgave is €20,-. Hieronder vallen de onderzoekskosten en de retourkosten.